Helgen!

Publicerad 2008-08-17 23:31:30 i Allmänt,

Ooh, det här har varit en lång helg känns det som. Eller så är det bara den här dagen som varit oerhört lång. Gått i pyjamas hela dagen har man gjort också.. Snacka om lat!
Igår kväll va jag, Badbruden, Greta och Jess på The Voice 08, det va riktigt roligt. Dock var det grymt mycket folk, men expert som man är så tränger man sig igenom hela högen ;)
Senare på kvällenn träffar man vimsiga Parming och hennes kompis Emma.. Det var en rolig kväll och Greta sov här sen :)

Idag har jag och Greta suttit och tittat på gymnastik OS, det är hur kul och spännande som helst man sitter helt fastklistrad framför skärmen ju! Shawn Johnson är en av mina favoriter hon kommer från USA.
Sen har jag mest ätit middag och fixat massa i mitt rum fått bort min fula tv hylla lagt in den på blocket... Så imorgon blir det att montera upp min BILLY-hylla.

Ska kanske få träffa min Stockholm imorgon! <3 Det var JÄTTE LÄNGE sen.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela