Hurtigt,

Publicerad 2008-08-11 20:02:49 i Allmänt,

Nu har jag varit ute och sprungit, det gick bra om man tänker på att jag opererade mitt knä 3:e april.
Jag börjar bli väldigt träningspeppad nu och så fort jag börjar med gymnastiken igen kommer jag blir träningsberoende, det vet jag. Jag var ju det innan jag skadade knät. Så nu har jag inte tränat gymnastik på över ett halvår, känns grymt jobbigt alltså.
Men inom en eller två veckor ska jag börja komma tillbaka, back on track lixom. Då ska det börjas med lättare övningar och fristående för att inte pajja mitt knä igen. Måste också fixa ett knäskydd innan jag börjar köra på så jag blir extra stadig. Nu ska jag kämpa som ett djur för att bli smal som förut och lika bra som förut viklket säkert kommer ta minst hela den här terminen men jag ska lyckas. Jag är envis!

Men nu ska svettiga jag gå och duscha kanske kommer ett godnatt inlägg sen också!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela