Ingen ork!

Publicerad 2008-08-23 21:57:34 i Allmänt,

Det är ruskigt jobbigt när man är så slö att man inte orkar någonting.. Jag har nog haft ork men till fel saker. Det ända som blev städat idag var ju badrummet, men dock så var det de smutsigaste stället.. Annars idag har jag bara suttit, bränt en skiva, tittat på tv, lagat middag (Tacos), sjungit och ja suttit helt enkelt..
Ingen som hört av sig till mig, och ingen har varit inne på msn, Synd!

Nu ska jag sitta och vänta på att min syster ska ringa, ska åka med henne någon gång inatt och hämta hennes pojkvän. Hon är rädd för att somna vid ratten så hon ville ha mig med.. Hoppas min lillasyster klarar sig själv, vet ej om hon får plats i bilen.. Jaja, skriver kanske God Natt sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela