Jasså, det var så det var..

Publicerad 2008-08-30 12:08:17 i Allmänt,

Mamma ringde till IKEA igår om dörrarna som inte passade till min BILLY-hylla, då sa dom att man inte kunde ha fyra dörrar som jag ska ha, utan man kunde ha två dörrar som täcker halva hyllan eller hela dörrar. Så bra när det finns insktruktioner som talar om det.. Men pappa löste det där så nu ska jag har fyra dörrar i alla fall, men än så länge sitter bara tre uppe :) Så sen är det bara silver hyllorna och min nya byrå som ska målas vit.. Hoppas de kan bli gjort så fort som möjligt..
Är ju borta nästa helg också, men då kanske min far i alla fall kan fixa byrån.. Kanske sätta upp hyllorna också om jag berättar hur de ska sitta..

Ha en underbar helg allihopa!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-08-30 17:01:17

jag måste komma och se hur det det blev :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela