Jobbet,

Publicerad 2008-08-08 19:53:21 i Allmänt,

Just nu sitter jag på jobber och lyssnar på en usel radiokanal, RixFm. Sitter och väntar på att klockan ska slå 9 så jag får sluta. Sedan ska jag ta cykeln till Strängnäs station och åka hem för helgen, värsta skönt nästa vecka är sista veckan på jobbet sen är detta 8 veckors sommarjobb avklarat. Härligt!
Det sorgliga med att sluta här är att jag kommer inte att träffa min helt underbara kollega Nicole, det kommer vara tråkigt och jobbigt att inte träffa henne så ofta som jag gjort nu hela sommarn.
Nu ska jag gå och tömma myntautomaterna i duschen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela