Jönssonligan Spelar Högt!

Publicerad 2008-08-22 22:31:48 i Film,

Den här kvällen har varit oerhört långtråkig, har ätit middag med lillasyster 14 år som jag är barnvakt åt i helgen (!)
Hon har ju inte varit hemma, så jag har mest suttit vid datorn och väntat på att någon skulle vilja komma och umgås med mig men sånt funkar tydligen inte. Känns som att det alltid är jag som ska fråga och planera när man ska träffa kompisar och annat folk..
Men men jag tittade på "Jönssonligan Spelar högt" ikväll och så åt jag ostbågar och drack bubbelvatten :) Gott gott!





Hoppas ni andra haft en bättre kväll än jag!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-08-22 23:05:44

Jag skulle kunnat tillbringa kvällen med min BB, om jag barra visste hon satt ensam :( Men vi ses kanske på söndag :)Åh ja får väl se till åh fråga BB lite småoftare om hon vill ses ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela