Kort skoldag!

Publicerad 2008-08-21 15:44:12 i Allmänt,

Jahapp, inga problem med skolan idag. Började ju sent cirka 12:30 ;) Lite kul var det faktiskt att se alla igen, och ny mentor har man hon heter Monika, hon verkar vara en helskön människa.. Bättre än min förra mentor som typ sa upp sig pga min klass.. (Ingen kommentar)
Mitt schema ser faktiskt inte så plågsamt ut så det ska blir skönt, dessutom fick man någon lapp man ska skriva på om att man inte ska fuska på prov i skrivsalen. (?)  Jaja, skåp skulle man få också, Självklart ska man ju få skåpet längst ner och då är det ändå två skåp över.. Men men inget att klaga över!

Ikväll är det ledarmöte spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela