Läggdags,

Publicerad 2008-08-11 21:35:43 i Allmänt,

Nu är det dags för natten, jag känner mig så bra nu när jag har tränat och varit duktig. Det är sån himla skön känsla efteråt, speciellt när man duschat och gjort sig fräsch också. Love it!
Så efter en lång och tröttsam dag så är det dags för natten nu, ska ligga och lyssna på musik ett tag först det är avkopplande :)

Funderar på att jag den här veckan ska gå upp lite tidigare och varje morgon gå ut och gå/jogga innan frukostför att förbränna lite fett :P Jag har fått massa komplex över min kropp nu när jag har varit inaktiv i ett halvår och bara vröker  mig massa godsaker, inge bra alls!

Ha en bra dag allesammans, imorgon ska jag upp med tuppen och motionera skulle inte sitta fel med en spark i baken så man verkligen orkar ta sig upp men jag har bestämt att jag ska klara det här, det är ju trots allt bara fyra dagar sen om jag tycker om det kanske jag fortsätter!

God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela