Letar,

Publicerad 2008-08-14 10:14:49 i Allmänt,

Sitter just nu på jobbet som vanligt, jag letar efter en bättre bild på mig inne på min bilddagboken som jag kan ha som profilbild på bloggen. Jag är ju inte hemma så jag ska hitta en som jag kan byta ut sen i helgen igen, vill inte ta en ny eftersom jag har ett stort plåster på hakan.
Idag är det jobb som gäller, näst sista dagen. Längtar hem så jag kan köpa mer möbler till mitt rum :D
Plus att jag vill visa er lite kort så ni får se, mitt rum kommer nog bli riktigt snyggt sen! Och det ska jag tacka min storasyster Sophia för, hon har hjälpt mig med nästan allt hon är så himla duktig.

Nu ska jag återgå till letandet!

Kommentarer

Postat av: QUEENIEQUEENIE

Publicerad 2008-08-14 10:15:44

negerhora, arabfitta, tomtebög, nazistparkering, polenluder, osvosv.. kom på ett till sjukligt ord som automatiskt är inlagt i sonyericssons T9-ordlista, och jag länkar dig i tio dagar?



läs mer här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3852293

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela