Linnéas 29/8-08!

Publicerad 2008-08-29 23:38:57 i Allmänt,

Dagen startade med tidig uppstigning, dags att Äntligen träffa sjukgymnasten igen!
Där gick det finemang, hon var jätteglad för att jag kunnat börja träna lite och tyckte mitt knä såg superbra ut. Mätte lite och så.. Sedan fick jag hoppa lite, prata lite och så fick jag lite övningar jag ska göra på träningarna. Hoppa på ett ben!

Efter sjukgymnasten bar det av till den s.k. skolan, där hade jag en lektion Rättskunskap A, åt broccoli för första gången idag, smakade inte så mycket men hade dock en lite konstig konsistens. Jag pratade Äntligen med SYV, och jag behåller franskan, får kämpa lite och bara jag får G i kursen får jag den superbra meritpoängen! Håll tummarna för mig!

Franskan som jag trodde vi skulle ha, hade vi inte. Då blev jag less, hade jag tränat på läxan i onödan eller kommer den komma på tisdag istället då vi egentligen hade en ny läxa ? Ingen aning, gick till skåpet och mötte Melina istället.

Vi gick hem till mig, jag satte på en maskin tvätt för att förbereda packning inför helgen, tihi.. Sen åkte vi till och klippte oss, se resultat i det tidigare inlägget. Jag klackade om mina stövlar som också ska ingå i helgens packning.. Träffade systers kompis Emelie och hennes pojkvän, de skulle ha Gröna Lunds korten.
 
Sen helt plötsligt mötte vi söta Alle!



Vi snackade lite, sen sprang hon till bussen och jag och Melina åkte hem!

Jag åt middag, var med älskade Michelle, fick ett kort på henne och mig där jag är ungefär 6 ½ år och håller i hennes nyfödda lillasyster, skitgulligt!

Nu sitter jag och pratar med världens bästa, coolaste och gulligaste på Msn som precis berättat för mig vad en katalysator är för något. Hihi, jag vet något du inte vet! :)

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-08-29 23:43:48

Jag håll tummarna för dig i franskan gullplutt :) <3



Det är klart jag måste berätta viktiga saker för dig, som vad en katalysator är :D hur ska du annars klara dig i livet? :) du är så söt <3 det är tur jag har dig. :)

Postat av: Svar till Tina!

Publicerad 2008-08-29 23:45:50

Thank you sweetie!



Jomen visst, klart du måste det :D

Jag är glad att jag har dig med! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela