Lunch,

Publicerad 2008-08-14 11:56:40 i Allmänt,

Hejsan alla glada!

Snart är det lunch-time, då blir det oxpytt, stekt ägg och rödbetor :D Ooh så avancerat eller inte.
Har varit iväg och städat två stugor och nyss satt på kaffe och stoppade i wienebröd i ugnen till några män (gubbar) här på campingen ;)
Vet inte om jag direkt skrivit vad jag jobbar med, men jag jobbar på en camping i Strängnäs mitt jobb är att vara i receptionen och checka in/ut folk och sälja godis och glass till små barn :) Ganska simpelt jobb, dock har det varit stressigare tider då man inte alls hann sitta vid denna dator. Men förra veckan och den här veckan har det knappt varit några folk som har campat här så alltså har det resulterat en död camping typ.. Inte så kul, mest chill här då.

Kom på en sak, att sen campingen började få Dagens Nyheter så har jag blivit mycket bättre på att lösa korsord, sudokun och andra knepiga saker i deras "Korsord & Sommarspel" i kultur delen, det har lixom blivit som en morgon - eller kvällsrutin man kanske ska säga dagsrutin. Det kommer jag ju glömma bort att göra när jag kommer hem igen, eller kanske inte. Men det har varit riktigt kul att sitta och klura på sånt då man haft tid!

Lunchen börjar närma sig nu, måste springa och förbereda lite grejer!

Kommentarer

Postat av: daniella

Publicerad 2008-08-14 16:17:58

hahah jaa det låter ju helt sjukt det där med simmningen :O xD.

tackar tackar :) japp jag har gjort designen :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela