Måndag!

Publicerad 2008-08-18 22:30:10 i Bilder,

Höll på att skriva att det var söndag idag, har känts som en söndag idag ju.
Idag har jag nästan fått upp hela min BILLY-hylla, bara vitrindörrarna som ska upp men det är nå knäppt så de går inte.. Men ska få hjälp av pappa.
Annars idag har jag inte gjort överdrivet mycket, tittat på gymnastik OS, lagat middag, varit ner till centrum med lillasyster och köpt godis sen gick vi hem för att sen på "Lilla Jönssonligan och Stjärnkuppen".

Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta bort mina stygn från hakan, gjorde aldrig de idag. Usch vårdcentralen här är verkligen inte bra. Dom kan ingenting och typ ingen kan svenska !?!? Men men de ska nog gå bra!




En bild på mig och min kusin som är 6 år, tagen på WILLYS när vi va och handlade!
Favoritkusinen, han som inte va kusin med mig när han var liten utan vi var Bästa kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela