Natt natt!

Publicerad 2008-08-22 23:34:49 i Bilder,

Nej nu är det dags för sängen innan jag somnar framför datorn, lillasyster är knepig coh jag blir alltför irriterad.. Men inombords :)
Hoppas ni haft en bra och trevlig dag, det har jag. Dock väldigt tröttsam har jag märkt!

Puss & God Natt



Måste bara tillägga att jag har en kompis som heter Tina kallas av mig och några Göteborgare för Stockholm, hon är hur underbar som helst, henne har man aldrig en tråkig stund med!
Ingen är som hon! Norrländska och fin!
<3 Puss





BB & Stockholm!

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-08-22 23:41:00

Och jag har en kompis som het Linnéa som kallas BB av mig. Jag tyck att hon är helt underbar och gör mig rörd av så fina inlägg som detta som jag nyss läst! Det är tur jag har henne för det finns ingen som min BB :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela