Olyckan,

Publicerad 2008-08-13 08:32:03 i Bilder,

Cykel = Olycka = Ambulans!

Det var va jag gjorde igår, skulle cykla in till Strängnäs ner för backen från campingen ska jag pilla på mobilen för att fixa fram musik. Helt plötsligt åker cykeln åt ett håll och jag flyger åt andra hållet.
Detta resulterade stort hack i haka, ambulansen fick komma och jag fick åka till Eskilstuna Sjukhus för att sy ihop med 5 stygn. Dessutom fick jag skrapsår på armbågarna och vänster höft.
Sen så gav dom mig stelkrampsprutan också, usch den tycker jag inte om..
Nu är jag inte så vacker!
Tack Nicole för att du fanns med och stöttade mig! <3





Min haka!
Orkar ej lägga upp fler äckliga bilder på de andra såren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela