Olympiska spelen!

Publicerad 2008-08-12 11:27:43 i Allmänt,

Jahapp, det blev ju inget ut och röra på sig imorse. Mamma både messade och ringde och berättade att det va gymnastik-os som visades på ettan. Så jag for upp nyvaken och tröck på tv:n och började kolla var helt fastklistrad sen, de är så himla häftigt att titta på. Är ju själv gymnast och väldigt intresserad av gymnastik.
Sen istället blev det att skynda sig ner till jobbet eftersom det där skulle hålla på en stund till gjorde mig iordning framför tv:n.
Förra veckan satt jag och kollade alla tider de skulle visa gymnastiken under denna os-tiden, men sedan visade det sig att det visades ju inte bara i ettan och tvåan där sport och sånt brukar vara. Nej, då skulle dom visa största delen av gymnastiken på Eurosport och någon kanal Peking+ ? Aldrig hört talas om kanalen, och de kanalerna hade ju inte jag, så jag blev inte alls glad :(
Så nu sitter jag och försöker kolla efter när gymnastiken visas i Svt för att få se något.

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att lunchen ska börja, det finns inte allt för mycket att göra här vilket blir oerhört långtråkigt.. Till lunch idag blir soppa!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela