Regn,

Publicerad 2008-08-11 13:47:46 i Allmänt,

Jahapp, nu sitter jag här på jobbet och tittar ut på den svenska sommaren! REGN!
Satt ute i solen för en stund sen, men sen kom molnen och nu spöregnar det, inge kul alls.. Sitter och väntar på att min kollega Nicole ska komma hit snart för jag saknar henne. Men hon ligger hemma och sover och kommer nog inte förrän om en och en halv timme...
Jag får fortsätta läsa min bok så länge.


Det är lite tråkigt att inte kunna lägga in så mycket bilder, tråkigt med bara text men får inte in nå bilder när jag bor här nere så de får komma i helgen när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela