Shoppingdag!

Publicerad 2008-08-21 10:41:54 i Bilder,

Dålig uppdatering jag vet, men så blir det när man är trött och har mycket att tänka på!

Igår var jag och Michelle och shoppade, det blev en hel del nu när man fått löner och sånt :)
Det blev alltså en heldag i skärholmen, där vi gick in i nästan varenda affär och upptäckte nya affärer vi aldrig varit i förut det var trevligt !



Alla dessa linnen är köpta på H&M ett ljusgrå/mörkgrå randigt 69,50 kr, ett mörkblått 69,50 kr, ett grått med knappar upptill i mitten 79,50 kr och ett vanligt gult 49,50 kr!





Det här linnet glömde jag ta kort på med de andra, men detta är också köpt på H&M  och på märket så står det "Midnight Hour Festival
till the end"
49,50 kr.






En svart axelbandsväska från NewYorkers 129 kr, ett par stövletter från Wedins 200 kr och en grå munkjacka med hög krage från H&M 198 kr.


Det var affären NewYorkers som vi kikade in i och hittade bra kläder med billiga priser, från utsidan tyckte båda vi att det såg ut som någon märkesaffär men vi gick in och tittade runt och det visade sig vara en jättebra affär. Där kommer man nog handla lite oftare. Märkte också att det var mycket skönare att åka till skärholmen och shoppa än att åka in till stan, nackdelen är att det tar så himla lång tid men annars är det hur bra som helst!



Skolan börjar idag 21/8-08 12:30!

Japp skolstart idag då, ska få träffa min nya mentor och så.. Blir max en timme i skolan sen ska man till banken och göra ärenden ;) Så nu måste jag fixa mig, hoppa in i duschen och lite så har ju varit uppe med tyuppen och gått på sjukgymnastik!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela