Sista dagen!

Publicerad 2008-08-15 10:28:27 i Allmänt,

Idag är det sista dagen på mitt sommarjobb, det känns otroligt skönt! Säger bara ÄNTLIGEN!
Mamma och pappa kommer ut hit också, dom ska på kommittémöte eller något imorgon bitti.. De är med och jobbar här var fjärde helg eller vad de nu är.. Sen ska jag hem!
Så ikväll blir det att packa ihop alla mina saker och städa husvagnen och förtältet.. Jag kommer inte komma tillbaka hit på ett tag det är säkert, har lite tröttnat lixom..

Kommer sakna min kollega Nicole! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela