Smått och gott!

Publicerad 2008-08-24 22:04:25 i Bilder,

Äntligen har jag fått in bilderna från mobilen till datorn så nu kommer lite från dagen!

Eftersom jag endast har kameran att ta kort med är det inte världens bästa bilder, men man ser lite iaf.



Klänning från GinaTricot 149 kr


               


Lite närmre bilder så man ser mönstret bättre, tyckte den var jättefin vid bysten.
(Det är bara mönster på framsidan, helsvart bak)




Viva Blond hårfärg 109 kr, Isadora mascara 95 kr. Båda från H&M.





Så här blev håret, lite blondare än innan.
När det var nyfärgat var jag inte supernöjd, men så här efter ett tag blev det finare.

(Har ej klippt mig, har uppklippt hår och en toffs i nacken, funderar dock på att klippa mig ungefär sådär.)

Skulle jag passa i så kort hår ?

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2008-08-25 14:02:14

haha jättefin vid bysten hahaha :) sötis.



Ja, du skulle passa jättefint med håret på de viset :) Jag lovar :D <3

Postat av: Svar till Tina!

Publicerad 2008-08-26 22:04:09

Det blir klippning på fredag, tiden är bokad! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela