Sov gott, vakna torrt!

Publicerad 2008-08-19 21:52:57 i Allmänt,

Träningen gick superbra, kändes bara liite fjompigt att bara köra så himla enkla varv. Men det kommer jag få stå ut med ett bra tag så det är bara att vänja sig. Hoppas att jag kan satsa mer på friståendet!
Så nu är jag helt slutkörd har ju varit vaken så himla länge idag känns det som, dagen började som sagt på vårdecentralen sen kom Tina hit och sen var det bara att åka iväg till träningen!
Nu ska jag nog gå och krama kudden!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela