Städning!

Publicerad 2008-08-23 13:36:20 i Allmänt,

God dag alla glada!
Här är det städning som pågår men har tagit en paus efter badrummet.. Så nu ska jag bara fortsätta med hallen här nere och sen är det mitt rum. Ska försöka ge mig på min BILLY-hylla, men är inte så sugen på det för då kommer jag bara bli irriterad om det inte funkar och de kommer förstöra min dag!
För övrigt har jag ganska tråkigt, ja kompisar verkar inte alltid existera men det är en annan femma. Jag är glad ändå jag klarar mig själv! Men skulle underlätta med lite sällskap ibland.

Inga planer för dagen förutom att städa och laga mat!
Kom gärna med förslag! Funderar på att dra iväg mig och lillasyster till sommarkrysset, hon vill ju se Amanda Jenssen och tror att Nanne skulle komma idag också så ja vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela