Stilbyte ?!

Publicerad 2008-08-24 22:42:30 i Allmänt,

Jag är nog inne i en period, eller så är det bara helt enkelt att jag börjar förändras och börjar tycka och tänka annorlunda. Jag går och tittar på helt andra kläder, jag är ute efter nästan raka motsatsen av vad jag var förut när jag var ute och shoppade. Känns som att jag kanske börjar få lite mer sofistikerad stil, eller lite mer vuxen. Det kanske tycks vara omoget att prata om hur man börjar känna sig mer vuxen, men det börjar verkligen kännas att jag är lite äldre än förut och ändrats en del sedan inna sommaren.

Jag tycker det är kul med lite förändringar, jag är ju fortfarande samma person men jag har en annan syn på saker och lite vidgade vyer!

Kommentarer

Postat av: Lina :)

Publicerad 2008-08-26 21:57:33

det är bra linnea, kan du inte hjälpa mig in på samma spår??

lr är jag "förliten" för att förstå det? som vissa skulle säga:P

Postat av: Linnéa Svar till Lina:

Publicerad 2008-08-26 22:02:56

Jag skulle gärna hjälpa dig in på det spåret tror baraatt det är lite svårt, jag tror det måste komma mer inifrån i början.. Jag tycker att du växt till dig mycket sedan vi började umgås! Fortsätt din väg det är nog det bästa, men jag finns här för dig! <3

Postat av: lina

Publicerad 2008-08-27 20:54:21

a, jag förstår det, du kan ju inte påverka mig, bara säga det du tkr!

Tack, det är sånt man blir glad av att höra, får liite bättre självförtroende :D

finns här för dig oxå <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela