Sturegallerian (?)

Publicerad 2008-08-28 16:59:35 i Allmänt,

God Eftermiddag alla glada,
Idag har jag varit i stan med Nicole :D En stor bamsekram var det första man fick när man kom till Karlaplan, hon går i skolan där annars skulle jag nog aldrig åkt dit. Snobbställe.nu typ!
Fick se hennes skola det var typ bara en massa stentrappor så man blev alldeles trött och självklart skulle vi ända upp.
Efter det åkte vi in till City och träffade hennes lillasyster Jessica, hon åt Donken mat sen gick Nicole och jag och letade väska till henne.. Hittade ingen på Åhléns, Wedins, Wedins Accent eller SOUK, så vi började gå, förbi hötorget och allt, sen efter ett tag frågar jag vart vi är på väg.. "Sturegallerian!" och jag får en stor shock, fattar inte alls vad vi skulle dit och göra.. Då tyckte Nicole att där fanns de bnra väskor, jaha så vi gick dit och jag som aldrig varit där inne i HELA mitt liv..!
Tycker inte om gallerian och kommer helst inte att gå tillbaka, tycker inte alls om människorna i den delen av stan, dom tittar bara snett på mig som om jag är vilse typ..

Nu ska jag äta middag sen är det dags för träning, måste plugga på tåget.. Tills imorgon har jag franska läxa, rättskunskap (juridik) och så ska jag ha läst svenska boken och det är redan gjort!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela