Tears,

Publicerad 2008-08-16 11:27:38 i Bilder,

Jaha, sommarjobbet avklarat, nu har jag bara några projekt att göra klart när jag kommer hem :)

Det var lite jobbigt att säga hej då till Nicole igår även fast vi båda vet om att vi kommer träffas snart igen och vi bor ju inte allt för långt ifrån varandra, det är bara 6 mil men det är jättesmidigt att ta tåget. Dessutom så går hon i skolan i Stockholm så vi kommer kunna träffas där en del!
Ja vi stod där och kramade varandra och så känner jag hur tårarna är på väg men jag kämpar med att hålla dom tillbaka, sen står vi där och ser varandra i ögonen och Nicole står bara och säger "Börja inte gråta nu, börja inte gråta nu.." Lätt att inte börja gråta lixom bröt ihop redan förra veckan :/ Men jag började inte gråta men vi båda stod där med tårarna i ögonen..  Sen när hon åker därifrån ser jag, eller vet jag att hon börjar gråta. Men som sagt vi ses snart igen, saknar dig redan!

Nicole!






Den här sommarn har varit den bästa sommaren på väldigt länge, jag har jobbat, fått en ny bästa kompis som betyder hur mycket som helst, jag har utnyttjat varenda sekund då jag inte jobbat och hittat på olika saker och så. Jag har inrett eller håller på att inreda mitt rum. Känns lite som att jag är en helt ny människa, jag har som lärt mig att leva för stunden! Mycket är nog tack vare min älskade Nicole! Även alla mina andra kompisar jag umgåtts med i sommar! <3

Men sorgligt nog har Michelles mamma konstaterat att det här är ett otursår för mig, jag slet av korsbandet i januari och opererades 3:e april och nu  veckan ramlar jag med cykeln och måste sy ihop hakan. Alla pratar hela tiden om vilken tur jag hade som inte gjorde illa mig ännu mer när jag ramlade. Och det är jag verkligen glad över.

Nu ska jag försöka ta mig ur sängen och börja göra mig iordning och städa husvagnen, jag ska HEM IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela