Trååk,

Publicerad 2008-08-12 14:30:51 i Allmänt,

Usch vad jag har tröttnat på det här jobbet nu, den ändå höjdpunkten om dagarna här är att få träffa Nicole min kära kollega! Jag sitter bara och segar för att försöka få tiden att gå, finns ju ingenting alls att göra helt dött.
Jaja slutar om typ två timmar då ska jag cykla in till stan och ta ut pengar.. Orkar inte laga mat vill åka till donken men det är lååångt, ligger ute vid motorvägen. Skiit!
Ska kanske ta mig igenom några kapitel i min älskade Harry Potter - bok, det låter som en bra idé.

Någon som skulle vilja dela med sig ett innehållsrikare liv ? Nej, när jag slutat jobba ska jag ändra på det här. Det är mycket roligare när det händer saker hela tiden och det finns saker att hitta på. I helgen ska saker göras och nästa vecka innan skolan börjar sen börjar både träning och plugg, härligt!

Någon som har en bra idé till spännande/rolig sysselsättning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela