Träningsvärk!

Publicerad 2008-08-27 15:11:33 i Bilder,

En dag med träningsverk kan vara jobbigt men ibland är det faktiskt ganska skönt. Har träningsvärk i mina armar, har inte alls några muskler kvar i dom. Men det är skönt att man är på väg att får tillbaka dom :)
Eftersom jag bytt förening så har jag en tävlingsdräkt som jag inte kommer använda så mycket mer tror jag, så jag ska nog sälja den och köpa en ny träningsdräkt. Mor min sa att jag skulle ha den som träningsdräkt men den känns nästan lite fin för det, och vill inte ha långa ärmar..

Så här ser den ut!




(har ingen bild på daksidan, där är den endast blå och röd)

Men om jag säljer den kommer jag sakna den otroligt mycket, den är ju superfin och så.. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela