Trotsåldern ?

Publicerad 2008-08-22 22:36:21 i Allmänt,

Har hört att man är i trotsåldern när man är runt 2 år eller så, allting ska vara ens eget och så då. Man kan inte dela med sig till andra och så..
Sen är det tydligen så att man är i trotsåldern runt 13-14 års ålder också, alltså min lillasyster. Hon trotsar allt och alla, ska göra helt tvärtom hela tiden och nästan aldrig göra som man säger.
Nu är det jag som har makten hemma då är de bara för henne att lyssna, hon är just nu arg för att hon och hennes kompis i får låna min DVD-spelare. Helt onödigt att dom ska ha den när jag kommit överens med kompisens mamma att det ska vara tyst klockan 23:00, det vet båda om. Så himla onödigt att slå på en film då tycker jag!

Och nej lillasyster jag har inte mens, det kallas annars Trött med stort T! Och jag har all rätt att skicka hem din kompis då hon endast bor några hus härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela