Vårdcentralen,

Publicerad 2008-08-19 10:18:07 i Allmänt,

Jahapp, det där gick ju fint. Stygnen är borttagna och nu har jag nytt plåster på hakan.
Sköterskan som tog bort stygnen var ju värsta amatören, hon hade typ mustasch, och hon kunde inte ta på sig ett par doktor handskar ordentligt och använde överflöd med desinfektionsmedel.. Helt knas! Som tur var fick jag en svensk iaf, tycker inte om när man får någon som inte ens kan snacka svenska.

Nu är jag hemma iaf och gud vad skönt det ät att gå upp tidigt! Man vaknar ju verkligen till. Det var några enstaka barn på vårdecentralen och dom har ju verkligen värsta energin, helt otroligt!

Ni får ha en bra dag, uppdaterar lite senare!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-08-19 10:47:24

Hej, kolla gärna in tävlingen på min blogg=)

http://brunkulla.blogg.se/2008/july/tavling-for-alla-bloggare.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela