Avslutning!

Publicerad 2008-12-17 23:32:09 i Allmänt,

Ikväll var det avslutning med laget, det var mysigt. Kom dit och fick ställa mig och hjälpa till med maten och eftersom jag är äldst så var det nästan bara jag som hjälpte till, de hade börjat lite grann innan jag kom men alla skulle egentligen hjälpa till.. Men men, ibland blir man ju mamman i laget även fast man inte är tränare. Vi åt Tacos till middag, sen kollade vi på filmer från terminen tvälingarna och en ihopklippt film från lägret..
Sedan satte vi oss framför Tvn och kollade på "Mamma Mia", den kan man inte se för många gånger den är såå bra!

Snart är det sängdags för mig, imorgon blir det julklapps shopping med Michelle i Skärholmen!


Länken till den ihopklippta filmen från vårat Gävle - läger!

http://www.youtube.com/watch?v=AbLWnMuMigk

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2008-12-19 16:52:09

Haha, omg xD... måste se dig tävla någon gång :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela