December!

Publicerad 2008-12-01 14:12:35 i Allmänt,

Wohoo, idag är det 1:a december det tycker jag är härligt för det är min månad. Nu är det bara 7 dagar kvar tills jag fyller år, min födelsedag är alltså den 8:onde!
Hade bara två lektioner i skolan idag det var skönt och så blir jag ledig på onsdag, då ska jag bara till ortopeden och resten av dagen ska jag plugga till mitt matte prov jag har på torsdag.
Nu ska jag börja skriva på ett psykologi arbete som ska vara inlämnat på min födelsedag, jag ska skriva om ätstörningar!

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer

Postat av: Melina

Publicerad 2008-12-02 19:11:26

Jag ska också skriva om ätstörningar ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela