Färgat håret!

Publicerad 2008-12-13 21:24:09 i Bilder,

ÄNTLIGEN, jag är blond igen!! Wohoo, superglad!
Jag slingade håret bara för att få det så naturligt som möjligt och det blev det faktiskt tycker jag. Mamma fixade på mig så jag har haft en mössa på mig, som ser ut som såna mössor man har när man är ett litet spädbarn.. Men men, ont gjorde det och det tog över en timme eftersom hon skulle få ut hår från varenda hål!

Här är resultatet!




Före!

      Under tiden...     (Skratta inte är ni snälla..!) (hihi)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-12-14 18:50:08

HAHAHA, du ser ut som en liten hjälplös hund :D Men gullig är du alltid ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela