Fredag kväll + Presenter!

Publicerad 2008-12-13 21:43:18 i Bilder,

Gårdagen spenderades med Malin, hon och jag var hos Margit. Jag städade och handlade åt henne och Malin hittade en gammal hiss.. Jag fick present av Margit 500 ;- hon är så snäll! Sedan åkte vi in till city, gick runt och kollade lite medan vi väntade på att Lina skulle blir klar.

Vi gick till Taco Bar och åt där jag fick present av Lina. Hon är mycket snäll.
Vi skulle äta efterrätt, gick till en 7-eleven där Lina och Malin skulle handla Ben&Jerry's glass. Malin sort fanns inte så hon köpte aldrig någon. Istället gick vi till Centralen där jag skulle köpa en Chai Latte och Malin köpte en liten Ben&Jerry's på Pressbyrån..

Har hört att Chai Latten ska vara god, det var den.. Haha, det var så himla kul när jag skulle handla den.. Han ställde massa frågor vad jag skulle ha för någon slags chai latte, jag fattade ingenting. Han bara skrattade och frågade; "Vill du ha en god Chai Latte?" och självklart svarade jag "Ja!". Han sen frågade om jag hade något emot socker, och nej då hade jag inte de. Så han gjorde iordning en, ställde den på disken och sade "Jag gjorde ett hjärta åt dig i skummet!" och så log han lite, hahaha. Så kul. Men den var supergod!

  

Den gamla hissen Malin hittade i en port bredvis Margits, den man går genom när man går till affären. Jag var tvungen att fota!



Koppen/kopparna jag fick av Lina. Jättefina!

     

Sen fick jag 17 geléhjärtan och en liten smartis rulle, det hade vi pratat om förut att jag skulle få. Smartiesarna skulle jag får för att bli "smartare" och hjärtanen för kärleken! Underbart!


Det var min fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela