Gympajullov!

Publicerad 2008-12-11 22:32:22 i Allmänt,

Idag var sista träningen tror jag för min gympa, så vi fick fika och såå.. Nu ska bara min grupp bestämma när och hur och var och vad vi ska hitta på på avslutningen.. Förmodligen blir de typ middag att beställa hem pizza eller utgång sen hem till någon och kolla på film från tävlingar och läger.. Det blir nog kul.

Imorgon är det franska prov och svenska förhör och jag är inte peppad. Usch och fy. Ska ut och äta med Lina på kvällen och jag skulle få en present av henne, gullunge hon är såå sööt! Lilla Mini!

Dags för sängen, är så trött så jag orkar inte ens ställa mig i duschen även fast jag borde. Ska nog tvinga in mig själv ändåå. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela