Hicka!

Publicerad 2008-12-06 19:30:24 i Allmänt,

Ååh jag har hicka, har haft det i fem minuter nu.. Så hela jag studsar på datastolen lite då och då.. Jobbigt.
Har nyss kommit hem efter att ha varit på juluppvisning i Södertälje, den var jättebra. Sen mötte jag lillasyster så vi åt pizza nere i centrum för mamma och pappa är på julbord..

Idag var det sista gången för mina småbarn på gympan, och jag fick en jättesöt liten blomma och jul te tror jag de va. Så söta var dom när de kom fram och gav oss tränare det. Gullungar, jag vill bara äta upp dom! Eller snarare låna med mig en hem :) Hihi.
Fast nästa helg så är det juluppvisning i den här föreningen och då ska mina 4-5 åringar vara med så jag får träffa nästan alla dom igen. Kul kul! Dom ska vara zebror, så sött!

Ha en trevlig lördag kväll, jag ska plugga och sen kanske träffa Melina!
Kraam




2 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela