Ingen tid..

Publicerad 2008-12-20 13:12:30 i Allmänt,

Alltså jag hinner verkligen inte uppdatera bloggen alls, har knappt varit hemma sedan i onsdags eller tisdags.. Jag är ute och springer hela tiden, är med kompisar och igår slutade kvällen på en ganska trevlig fest, Herregud säger jag bara.
Shoppat en massa har jag gjort och ska nog till Skärholmen och shoppa mer på måndag, alla julklappar är ju inte klara än... Bilder och bättre uppdatering kommer när jag får tid att sitta vid datorn lite längre.

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela