Juldagen, en sjuk dag!

Publicerad 2008-12-25 13:38:12 i Allmänt,

Jahapp, inte mycket friskare här inte det är jobbigt.. Julafton igår var mysig, fick bra julklappar men inte så många. Antalet har ingen betydelse, jag börjar bli "gammal" och får därför inte lika mycket julklappar. Åt massa god mat, hostade, kollade på Kalle Anka, nös och hostade lite till!

Jag ska fota julklapparna lite senare så får ni se vad jag fått.. Ska nog hoppa in i duschen snart..
Juste jag och Michelle var på midnattsmässan igår också med min lillasyster och hennes kompis, det var, vad ska man säga. Ja jag och Michelle undrade lite vad vi gjorde där, jag kunde inte sjunga heller pga av att min röst är lite haikon taikon.. Låter som att jag är på väg in i målbrottet eller nåt..  Vi pratade med våran konfirmationsledare iaf och han tyckte att jag skulle börja komma ner till Ungdomsgruppen igen och vara med på min systers lektioner (hon håller på att konfirmerar sig hon också..)

Ha en bra dag, nu ska jag försöka bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela