Kortfattat, inte jag!

Publicerad 2008-12-01 16:33:34 i Allmänt,

Har kikat in en hel del bloggar nu under eftermiddagen, det är jättemånga som ofta skriver kortfattat och bra osv. Men jag skriver alltid långa inlägg med mycket text känns det som, men jag kan inte vara kortfattad jag älskar att skriva och då gör jag det! Jag har alltid varit den som skriver mycket, dock kan det vara en hel del onödigt också men inte för mig.

Nu ska jag gå på toaletten, jag har druckit otroligt mycket vatten idag och sen ska jag ner till gympahallen och träna mina stora barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela