Mattedag!

Publicerad 2008-12-04 22:18:48 i Allmänt,

Idag känns det som att jag inte gjort annat än att räkna matte, usch usch. Har suttit och kollat på våran DVD som tillhör matteboken också så man kan få genomgångar när man är hemma om man har svårt för någonting. Det var ju ganska ehövligt eftersom jag har matteprov imorgon. Känns sådär.
Nu på kvällen har jag hjälpt Michelle att vara tränare i småbarnsgrupper sen tog jag mig ända till Södertälje för jag skulle lämna pengar till Alva och så tänkte jag att jag kunde titta förbi en sväng på träningen!
Alva och Emma körde dubbel idag till nedslagsbädd istället för uppbyggnad, superduktiga båda två!!! Wihoo!!

Snart ska jag sova så jag orkar skriva matteprov imorgon bitti, åh typiska matteprov. Egentligen har vi sovmorgon till kl 10, men provet börjar 8.10 så ingen sovmorgon här inte!!

Natti Natti!!





4 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela