Matteprovet gick...Dåligt!

Publicerad 2008-12-05 10:04:53 i Allmänt,

Japp, det gick super duper dåligt. Kunde typ bara lösa tal uppgifterna alltså inga textuppgifter för jag är ju trög och har dåligt minne och vet ej hur man gör dom.
Så på det här provet blir det nog knappt G, säkert IG eftersom jag typ inte klarade någonting och det jag gjorde vet jag inte om de blev rätt. Men men, sånt är livet.
Eftersom jag bor nära skolan gick jag hem, så nu ska jag plugga tills min kompis gjort klart provet så jag kan gå och äta lunch med henne!

Äntligen fredag, sen är det helg dock ingen kul helg då jag nästan bara ska plugga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela