MELLANDAGSREA!

Publicerad 2008-12-27 00:01:14 i Bilder,

Michelle och jag har varit i staden Stockholm idag och shoppat på mellandagsrean, helt galet mycket folk.
Nu ska ni få se vad jag fyndade :)



Svart hood-tröja med röda prickar från Gina Tricot

   

Gråsvart tjocktröja med blå stjärnor från H&M



Cerise rosa tunika från Gina Tricot



Grå/cerise - randig tröja från Gina Tricot



   Baksidan       Bak på benen

Lila jeans från Vero Moda



  Framsidan     Baksidans fickor


Japp en härlig shoppingdag bland galna människomassor och en god lunch på Taco Bar!

Kommentarer

Postat av: Natta

Publicerad 2008-12-28 21:55:13

Nice, nice, nice ;) :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela