Min Födelsedag idag, hurra hurra!

Publicerad 2008-12-08 15:57:27 i Allmänt,

Wohoo, idag är det min dag! Jag fyller hela 17 år, ÄNTLIGEN. Haha, nu är det bara 1 år kvar tills jag blir 18 år och myndig. Presenter fick jag några igår och en idag. Ska få mer på lördag.. Vi har inte haft tid att ha ett rikigt släktkalas då hela december månad är fullproppad med saker att göra. Så igår var mina äldsta systrar här med varsin pojkvän och mormor och morfar. Så hela familjen var ju här, det är inte varje dag det händer nu för tiden.
Jag fick: Ett bäddlakanset i satin och det var silvrigt
                Två prydnadskuddar till sängen, svart med en "grejj" i mitten..
                100 kr på H&M
                 500 kr
Det är allt jag fått än så länge.. Bilder kommer.. Har ju ingen vettig kamera och jag fick ingen sådan heller så jag får ta med mobilen så får ni se på ett ungefär iaf :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela