När fjärde ljuset brinner...

Publicerad 2008-12-21 11:26:54 i Allmänt,

Ja den där ramsan eller vad man ska kalla det när man tänder ljusen kan jag inte riktigt.. Har glömt bort den. Men idag är det 4:e advent, på onsdag är det JULAFTON. Kan inte fatta det alltså, tiden går så himla fort man hänger ju inte med.. Kan knappt fatta att jag fyllt år heller..

Igår var vi hemma hos mina kusiner och såå, det var trevligt för jag fick min födelsedagspresent av dom och gissa vad de va!?!?! EN DUMBLEDORE'S ARMY TRÖJA!!! Wohooo! I Love It! Ska fota den sen.. Ska även fota alla andra grejor jag har shoppat under veckan.. Ja inte julklapparna jag köpt då men mina kläder :D

Idag ska jag städa, dammsuga och damma och såå. Orkade inte följa med mamma och pappa ut och åka överallt, ska ju till Skärholmen imorgon med Michelle!

Nej nu ska de ske lite grejor här, på med julmusik och sen drar jag igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela