Ojojoj..

Publicerad 2008-12-21 12:19:17 i Allmänt,

Sitter och skriver ett inlägg (förra inlägget), så skriver min kompis på msn som jag träffade på språkresan. Han var tydligen inne på hemsidan till de förlaget vi åkte med.. Och så hade hon hittat en bild på mig och min kompis och våran ledare! Haha, sjukt kul!

http://www.sts.se/sweden/ls/sts_team/mer_informtion_om_tjanste/available_leader_position/

Snacka om brun.. De är jag som har röda byxor på mig..
Bilden är tagen på flygplatsen på väg hem :)

Kommentarer

Postat av: jess

Publicerad 2008-12-21 16:48:30

hahah va roligt, vem upptäckte det? faan vad man längtar tillbaka!!!!

Postat av: jess

Publicerad 2008-12-21 17:14:19

haha såg din kommentar nyss...vem var det som tog den bilden?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela