Ortopedbesök!

Publicerad 2008-12-03 20:18:45 i Allmänt,

Idag var jag hos ortopeden och kollade mitt knä, igen, eftersom jag gjorde illa mig förra söndagen. Han tyckte att allt såg bra ut och trodde inte att det var en ny skada, så jag ska fortsätta med min sjukgymnastik nu eller ta upp den igen och så får jag inte börja träna gymnastik igen förrän min sjukgymnast tycker att mitt knä klarar av det!
Jag har tittat på filmen Mamma Mia idag, den är underbart bra!

Är på sisådär dåligt humör, matten förstår jag ingenting av och det är prov på fredag vilket kommer gå åt skogen. Sen har man en hel del andra saker att göra.. Usch jag orkar inte skolan längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela