Sjukling..

Publicerad 2008-12-23 17:23:06 i Allmänt,

Gaah, jag har typ blivit sjuk. Min lillasyster har smittat mig, tack för den. Så nu sitter jag här med trånga luftrör lite ont i halsen, hostar upp lungorna åh det är lixom ansträngande att andas. Jobbigt.
Usch inge kul att vara vara sjukling på julen, lixom, det är JULAFTON IMORGON!!!
Kan inte fatta det, allt har gått så himla fort, snart är säkert jullovet över också..

Men men, jag längtar tills ikväll eller inatt kanske man ska säga när julskinkan är klar som man får smaska på den. Mm, det är nog en av de bästa grejerna med jul. Julskinka, mm vad jag har längtat!

Jag ska försöka bli frisk men hur då? Dricka massa vatten, sova och knarka tabletter ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela