Skärholmen med Michelle!

Publicerad 2008-12-22 19:16:09 i Allmänt,

Idag var jag och Michelle först nere på Vårdcentralen och tog en varsin spruta. Sprutan Gardasil mot livmoderhalscancer, hon tog sin nr 2 och jag nr 1. Det gjorde ont.
Sedan bar det av till Skärholmen, vi köpte våra sista julklappar och jag shoppade lite till mig själv, har ej fotat för en av grejerna slog jag in till mig själv i julklapp :D *hihi*
Vi var en sväng i Kungens Kurva också..

Hemma har jag tvättat en maskin tvätt jag ska hänga upp efter inlägget, ätit pannkakor och rensat lite i garderoben och möblerat om på kläderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela