...Slaskväder...

Publicerad 2008-12-10 22:35:06 i Allmänt,

Åh jag som blev alledeles överlycklig när jag tittade ut och såg att det snöade jättemycket, men jag blev ju lurad när jag väl gick ut så var det ju bara slask av det hela. Det kom ner på marken men stannade ju inte, de blev lixom snöblandade vattenpölar. Usch usch, blött blev det i mina skor också.. Får hoppas att graderna sjunker lite så snön får stanna kvar!

Mamma har äntligen köpt hem brännskivor till mig, Jippie! Så nu ska jag bränna ner massa musik så jag kan lyssna på musiken jag har på datorn på mitt rum så kan jag stå där och yla, slipper alla andra höra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela