Terminens sista!

Publicerad 2008-12-15 15:53:08 i Bilder,

Idag hade jag terminens och Årets sista prov! Yes, det känns oerhört skönt. Har bara den där himla inlämningen att skriva.. Den måste vara klar så snart som möjligt.. Men ja, orken börjar sina totalt. Jag vill ha mitt jullov nu!
Sista dagen med mina stora gympabarn idag, roligt roligt. Måste fixa blanketter och sånt också..

Fick veta hur jag ligger till i Psykologin, på alla moment har jag fått VG- men hon tyckte att jag lutade åt VG-hållet så jag hoppas hoppas! Skulle bli såå glad!

Min katt är så söt och så sällskapssjuk, lilla Oliver. Han ska alltid ligga på ens skolböcker när man pluggar, alltid sitta framför skärmen när man sitter vi datorn.. Tills man trycker ner honom så han lägger sig, annars ser man ju ingenting. Vet inte om jag har någon bild på honom, ska kika...



Så här ser min söta Oliver ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela