Träna i jeans..

Publicerad 2008-12-09 23:25:21 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort så mycket alls, mest suttit hemma och väntat på att få åka till träningen. På träningen blev jag sysslolös så jag började köra styrka så mitt knä ska bli bra snart, det kommer ta lite tid men jag måste ju börja någonstans..
Sen orkade inte mitt ben något mer så då körde jag en rondat flickis på tumbling, det är ju sista gympaveckan innan jul så jag var bara tvungen. Och jag trodde ju inte att jag skulle träna något idag så de fick bli att köra i jeans! Dom sprack inte det är stretchiga jeans, men de såg nog lite kul ut.

Nu ska jag snart sova!
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela