Utbränd ?

Publicerad 2008-12-12 12:49:54 i Allmänt,

Imorse var jag otroligt seg, vaknade typ aldrig till. Kanske är utbränd? Vem vet, kom för sent till skolan så jag missade skolans luciatåg, fick inte komma in så jag stog utanför gympahallen och lyssnade och tittade in genom dörren (finns glasfönster på dörrarna) efter ett tag blev jag insläppt ändå så jag fick se slutet.
Sedan var det dags för Rättskunskap, vi fick tillbaka provet som vi gjorde i tisdags. Kerstin är riktigt snabb på att rätta. Jag var 1,5 poäng från VG det var lite chockande det kändes ju så himla bra, men vi hade betygsnack och hon tyckte att jag förtjänade ett VG i slutbetyg :) Jippie!

Sedan var det lunch, ogod gröt var det till lunch. Sen svenska och det var föhör sen fick vi gå. Så nu sitter jag utanför klassrummet där vi ska ha franska prov.. Ska plugga, lära mig alla glosor och grammatiken eftersom jag inte pluggade något igår kväll... Jag var alldeles för trött då. Blir nog inte något G på det här provet, jobbigt för min lärare har typ höga förväntningar på mig sedan förra provet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

En tjej på 21 vintrar som pluggar till sjuksköterska och är färdig till sommaren 2013. Spenderar mina dagar med att plugga, jobba, umgås med min pojkvän Sebastian samt familj och vänner. Lämna gärna en kommentar!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela